Karabuk University

Sosyal Medyanın ve Sosyal Ağların Dijital Girişimcilik Üzerine Etkisi.

Show simple item record

dc.contributor.author SHIVA, BASHIR AHMAD
dc.date.accessioned 2021-06-10T08:07:04Z
dc.date.available 2021-06-10T08:07:04Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.uri http://acikerisim.karabuk.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/1244
dc.description.abstract ÖZ Hayatımızda çok önemli yere sahip olan sosyal medya platformları ve sosyal ağ teknolojileri internet aracılığıyla tüm dünya ile iletişime geçerek, iş, eğitim, sağlık, ticaret, ziyaret, ulaşım gibi hayatın her alanına nüfuz etmiştir. Son yılarda, dijital teknolojiler, geleneksel iş yapma yöntemlerini değiştirerek iş stratejilerini, süreçlerini, ürünlerini ve hizmetlerini kökten değiştirmiştir. Google, Facebook, Microsoft ve Apple gibi dijital teknolojiler sadece iş dünyasını değiştirmedi, aynı zamanda günlük yaşamda birbirimizle iletişim kurma şeklimizi de şekillendirmiştir. Sosyal medya, iş ortamının çalışma şeklini değiştiren yeni bir olgudur. Dijital çağ ve daha sonra sosyal medya ağlarının ortaya çıkması girişimciler için benzersiz fırsatlar yaratmıştır. Bu çalışmada dijital girişimcilik ve sosyal medya kavramları üzerinde odaklanılıp özellikle dijital girişimcilik kapsamında yer alan elektronik ticaret ve sosyal ağlar konularında ayrıntılı açıklamalar yapılmıştır. Keşfedici araştırma niteliğine sahip bu tezde, verileri elde etmek için belgesel tarama yöntemi kullanılmıştır. Belgesel tarama yaparken daha çok İngilizce kaynakları tercih edilmiştir. Çalışma, sosyal medya dijital girişimciliğe yaratığı yararları araştırmaktadır. Araştırmanın sonuçları, sosyal ağların dijital girişimcilik üzerinde doğrudan ve önemli bir etkiye sahip olduğunu göstermektedir. ABSTRACT Social media platforms and social network technologies, which have a very important place in our lives, communicate with the whole world through the internet and have penetrated almost every area of life such as business, education, health, trade, visit and transportation. In recent years, digital technologies have radically changed business strategies, processes, products, and services by changing traditional ways of doing business. Digital technologies such as Google, Facebook, Microsoft and Apple have not only changed the business world but also shaped the way we communicate with each other in daily life. Social media is a new phenomenon that changes the way the business environment works. The digital age and the emergence of social media networks have created unique opportunities for entrepreneurs. In this study, we focused on the concepts of digital entrepreneurship and social media, and made detailed explanations on electronic commerce and social networks, especially within the scope of digital entrepreneurship. This study which has the quality of exploratory research, documentary screening method was used to obtain the data. While searching for documentary, mostly English sources were preferred. The study explores the benefits of social media to digital entrepreneurship. The results of the research shows that social networks have a direct and significant impact on digital entrepreneurship. en_EN
dc.language.iso tr en_EN
dc.subject Dijital girişimcilik, Sosyal Medya, Sosyal Ağlar, e-Ticaret, Girişimcilik. en_EN
dc.subject Digital Entrepreneurship, Social Media, Social Networks, E-Commerce, Entrepreneurship en_EN
dc.title Sosyal Medyanın ve Sosyal Ağların Dijital Girişimcilik Üzerine Etkisi. en_EN
dc.title.alternative The Effect of Social Media and Social Networks on Digital Entrepreneurship en_EN
dc.type Thesis en_EN


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account