Karabuk University

The Influence of Learning Environment and Brand Equity Dimensions on Brand Loyalty an Empirical Study at Karabük University

Show simple item record

dc.contributor.author ALCAMUS, İMAD EDDIN
dc.date.accessioned 2023-12-08T07:56:55Z
dc.date.available 2023-12-08T07:56:55Z
dc.date.issued 2023-09-19
dc.identifier.uri http://acikerisim.karabuk.edu.tr:8080/xmlui/handle/123456789/3114
dc.description.abstract ABSTRACT This study aims to investigate the influence of the learning environment and brand equity dimensions on brand loyalty at Karabük University. The research will collect data through survey questionnaires to explore the relationship between the learning environment, brand equity dimensions, and brand loyalty. Additionally, the study will examine the effect of the learning environment on brand loyalty. The findings of this study will provide insights into the factors that influence brand loyalty in the university context and will contribute to the development of effective branding strategies. The study will also contribute to the literature on the relationship between learning environment, brand equity dimensions, and brand loyalty. The research will also explore the role of relationship marketing components in developing strong brands. The findings of this study will provide insights into the factors that influence brand loyalty in the university context and will contribute to the development of effective branding strategies. The study will also contribute to the literature on the relationship between learning environment, brand equity dimensions, and brand loyalty. The results confirmed the independent variables effect and the dependent variable and supported four hypotheses, and one not supported. ÖZ Bu çalışma, Karabük Üniversitesi'nde öğrenme ortamı ve marka değeri boyutlarının marka sadakati üzerindeki etkisini araştırmayı amaçlamaktadır. Araştırma, öğrenme ortamı, marka değeri boyutları ve marka sadakati arasındaki ilişkiyi araştırmak için anket anketleri aracılığıyla veri toplayacak. Ayrıca çalışma, öğrenme ortamının marka sadakati üzerindeki etkisini de inceleyecektir. Bu çalışmanın bulguları üniversite bağlamında marka sadakatini etkileyen faktörlere ışık tutacak ve etkili markalaşma stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacaktır. Çalışma aynı zamanda öğrenme ortamı, marka değeri boyutları ve marka sadakati arasındaki ilişkiye ilişkin literatüre de katkı sağlayacaktır. Araştırma aynı zamanda güçlü markaların geliştirilmesinde ilişkisel pazarlama bileşenlerinin rolünü de araştıracak. Bu çalışmanın bulguları üniversite bağlamında marka sadakatini etkileyen faktörlere ışık tutacak ve etkili markalaşma stratejilerinin geliştirilmesine katkı sağlayacaktır. Çalışma aynı zamanda öğrenme ortamı, marka değeri boyutları ve marka sadakati arasındaki ilişkiye ilişkin literatüre de katkı sağlayacaktır. en_EN
dc.language.iso en en_EN
dc.subject Brand Loyalty, Learning Environments, Performance of the University Brand. en_EN
dc.subject Marka Bağlılığı, Öğrenme Ortamları, Üniversite Markasının Performansı. en_EN
dc.title The Influence of Learning Environment and Brand Equity Dimensions on Brand Loyalty an Empirical Study at Karabük University en_EN
dc.title.alternative Öğrenme Ortami ve Marka Gücü Boyutlarinin Marka Sadakatine Etkisi Karabük Üniversitesi'nde Deneysel Bir Çalişma en_EN
dc.type Thesis en_EN


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account