Browsing Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yüksek LisansTezleri by Subject "Sözsüz İletişim, Duygu, Dijital İletişim, Emoji, Öznel İyi Oluş, Reklam, Satın Alma Niyeti"
Browsing Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yüksek LisansTezleri by Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yüksek LisansTezleri by Subject "Sözsüz İletişim, Duygu, Dijital İletişim, Emoji, Öznel İyi Oluş, Reklam, Satın Alma Niyeti"
ÖZ
Bu araştırmada; reklamda kullanılan emojilerin, satın alma niyeti üzerindeki etkisi incelenmiştir. Çalışmanın temel amacı, tüketicilerin emoji bulunan reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinin ...