Akbaba Altun, SadegülAvci, ÜmmühanErgün, Esin2024-09-292024-09-2920152148-3485https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/225851https://hdl.handle.net/20.500.14619/12228Tüm dünyadaki gelişmelere paralel olarak, Türkiye'de çağdaş öğretim teknolojileri kullanarak daha etkin ve zengin öğrenme yaklaşımları oluşturmak için önemli çabalar sarf edilmektedir. Bu bağlamda, eğitimde fırsat eşitliği sağlamak ve okullarda teknolojiyi geliştirmek için Milli Eğitim Bakanlığı tarafından FATİH Projesi başlatılmıştır. Pilot çalışmalar 52 okulda (okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim) uygulanmaktadır; Proje kapsamında 12800 tablet bilgisayarlar öğrencilere ve öğretmenlere dağıtılmıştır. Çok sayıda öğretmen ve öğrenciyi ilgilendiren projenin ülkeye yayılmasından önce, tablet bilgisayarlar hakkında öğretmenlerin görüşlerini belirlemenin PC'lerin yaygınlaştırılması öncesinde alana katkı sağlayacağı düşünülmüştür. Bu nedenle, bu çalışmada üç farklı şehirden ilkokul öğretmenlerinin görüşleri açık uçlu sorular sorularak alınmıştır. Tüm öğretmenlerin tablet bilgisayarların avantajları ve dezavantajları konusunda benzer görüşlere sahip oldukları görülmüştür. Ayrıca, öğretmenlere herhangi bir bilgilendirme toplantısı yapılmadığından, öğretmenlerin projeye ilişkin kapsamlı bir görüşe sahip olmadıkları görülmüştürtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimEğitim AraştırmalarıEğitimÖzelÖğretmenlerin tablet bilgisayarlara yönelik görüşleriArticle18721762258512