Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Öztürk, T." seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Research on control strategy and energy consumption for electric vehicles
    (IFAC Secretariat, 2013) Öztürk, T.; Aktas, M.
    This paper presents the effect of different control methods on energy consumption of the electric vehicle. The vehicle model was created with Matlab program that has three components; battery model, IM driver model and drivetrain model, respectively. The commonly used drive cycle ECE-15 is adopted for simulation. PI and Fuzzy Logic control methods were applied on electric vehicle and the energy consumption of battery were compared by two different control methods for electric vehicle. Analysis of energy consumption has been intended by selecting the values of 50 km/h, 90 km/h and 120 km/h as reference velocities. Simulations like this will help which FLC method is more useful for performance of electric vehicle. © 2013 IFAC.

| Karabük Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kastamonu Yolu Demir Çelik Kampüsü, 78050 - Kılavuzlar, Karabük, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim